Vásárlási Információk
Megrendelés folyamata a miszteringer webáruházban
Ebben a tájékoztatóban megmutatom Neked, hogyan tudsz egy vagy több terméket megrendeli a webáruházból.
Termék keresése
A terméket a felső menüsorból tudod elérni, ha egy bizonyos típusú nyakörvet szeretnél megvásárolni, akkor a „NYAKÖRVEK” menüponttól indulj el, ha pontosan tudod, hogy mely kollekció termékeiből szeretnél rendelni, akkor az „ÖSSZEÁLLÍTÁSOK” menüpontnál kezd a böngészést.
Ha egy konkrét terméket keresel, akkor használd a jobb felső sarokban lévő keresőt!
Termék kiválasztása
Válaszd ki a megvásárolni szándékozott terméket.és a termék adatlapjának megnyitásához kattints rá!
Kosárba helyezés
A termék adatlapján kattints a „KOSÁRBA” ikonra, hogy a kiválasztott terméket a kosába tudd tenni. Ekkor jobb oldalt felül a kosár ikon mellett egy kis szám jelzi, hány termék van a kosaradban Egymás után több terméket is a kosárba helyezhetsz.
A kosár leírása
Mozgasd az egeredet a jobb felső sarokban lévő kosár ikonra. Ekkor kinyílik a kosarad és láthatod a tartalmát. A kosárban megjelenik a termék neve, a kiválasztott darabszám, a választott darabszám alapján kiszámolt bruttó ára. A kosár alján a teljes vásárlás, szállítás nélküli, bruttó összértékét jeleníti meg az oldal (amennyiben több terméket vásárolsz egyszerre, úgy ezek összegét).
Kosáron belüli műveletek:
1. Darabszám változtatása
A kosárba helyezett termékeknél még van lehetőséged van termékek darabszámát megváltoztatni, azáltal, hogy átírod a termék neve alatt, a „db” szöveg előtt megjelenő számot a kívánt mennyiségre. A módosítást követően a „FRISSÍTÉS” gombra kattintva az adott termék vásárlásának bruttóösszértékét és a teljes vásárlás bruttó összértékét is újraszámolja és megjeleníti a rendszer.
2. Termék eltávolítása
Amennyiben valamelyik kosárba tett terméket mégsem szeretnéd megrendelni, úgy lehetőséged van az érintett termék(ek)et a kosárból eltávolítani. Az eltávolításhoz kattints a termék neve mellett található kis kuka ikonra Ezt követően a kiválasztott termék eltűnik a kosárból.
Pénztár megnyitása (SZÁLLÍTÁSI OLDAL)
A kosárban lévő „TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ” gombra kattintva megjelenik a szállítási oldal. Az oldalon a kiszállítási adataidat és a szállítás módját tudod meghatározni és üzenetet tudsz hagyni nekünk.
Ha már regisztrált tagunk vagy, akkor a legfelső sorban írd be az email címedet és a rendszer felajánlja Neked a belépést, így nem kell minden alkalommal újra és újra megadni az adataidat!
Szállítási adatok és módok megadása
Amennyiben már regisztrált ügyfelünk vagy és bejelentkeztél az oldalra a régebben megadott adatokkal automatikusan kitölti a rendszer a szállítási úrlapot ,így nem kell minden adatot manuálisan minden újabb megrendelésnél kitöltened, csak a beírt adatok megfelelőségét ellenőrizd le. Lehetőséged van az adatokon módosítani a beírt szövegek átírásával.
Amennyiben azt szeretnéd, hogy másik címre szállítsuk a csomagodat, azt az új cím gomb megnyomásával tudod megadni.
Ha még nem regisztráltál akkor töltsd ki a szállítási mezőket, különös tekintettel a piros csillaggal ellátott mezőkre, hiszen anélkül a rendszer nem enged továbblépni.
Fontos, hogy minden esetben adj meg telefonszámot, ahol a kiszállítással kapcsolatban egyeztetni tud Veled a futár, ha nem talál a megadott címen és egy használatban lévő e-mail címet, mivel erre az e-mail címre fogunk visszaigazoló e-mailt küldeni Neked a megrendelésedről.
Az oldal alján négy féle szállítási módból tudsz választani. Postai ajánlott küldeményként kis méretű,(maximum 2 cm vastag) csomagot tudunk feladni, nagyobb méret csomagot a posta Csomag címen szállít el ( a rendszer automatikusan felajánlja az adott termékekhez választható lehetőségeket) Foxpost automatába is lehetőséged van kérni a küldeményt, ( meg kell adnod a csomagautomata számát, vagy a címét, hogy címezni tudjam a csomagot) valamint személyes átvételre is van lehetőséged.
Számlázási adatok és fizetési mód megadása (FIZETÉSI OLDAL)
Ezen az oldalon tudsz választani a fizetési módok közül.
- Előre utalás
A vásárlás befejezése után érkezik a „DÍJBEKÉRŐ” a Számlázz.hu által a regisztrált e-mail címedre. AZ összeget a díjbekérőn szereplő bankszámlára utalva tudod kiegyenlíteni. A gyorsabb beazonosítás érdekében a megrendelés rovatban a rendelés számát, és/vagy nevedet írd be kérlek. A fizetésre 3 napod van. Utána fizetési felszólítást küldünk. Amint az összeg megérkezett a számlára a készleten lévő terméket átadjuk a futárszolgálatnak, ha egyedi rendelést adtál le, 3 napon belül megkezdjük annak elkészítését, Valamint kiállítjuk a számlát vásárlásodról amit szintén az e-mail címedre fogsz megkapni PDF formátumban.
2. Bankkártyás fizetés
A miszteringer.hu-n a bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A miszteringer semmilyen kártya adatodhoz nem fér hozzá. A fizetés biztonságos és kényelmes, mobil eszközökön is tökéletesen működik. A fizetéshez nem kötelező a regisztráció, nem kell előre feltölteni és nincs semmilyen rejtett költség. Barion tárca regisztrálásával (nem kötelező) követheted online vásárlásaidat.
A Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank szigorú felügyelete alatt működik, PCI DSS megfeleléssel. A kártya adatokat 256 bites SSL titkosítás védi. MNB Engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Bankkártyás fizetés esetén a számlázz.hu azonnal küldi a számlát a regisztrált e-mail címedre.
Ha ezt megtetted, választottál akkor a rendszer alapértelmezetten a szállítási címedet fogja használni számlázási címnek. Ha ettől eltérő címre kéred a számlát, akkor vedd ki a pipát a szállítási és számlázási címem azonos felirat elől és add meg a számlázási címedet!
(Ha rendelkezel a miszteringer webáruházban felhasználható kuponkóddal, itt tudod érvényesíteni, oly módon, hogy az erre fenntartott mezőbe beírod azt és rákattintasz a „KEDVEZMÉNY ALKALMAZÁSA” mezőre.)
Megrendelés leadása
A megrendelés leadását az oldalon a fizetési módok megadása alatt található ELFOGADOM AZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEKET kipipálásával és a „RENDELÉS MEGERŐSÍTÉSE” gombra kattintással tudod befejezni.
Értesítés a megrendelés sikeres rögzítéséről és az Eladó felé történő továbbításáról
A megrendelés leadásakor a panyizsuzsi webáruház által generált automatikus email üzenet jelzi annak sikeres rögzítését és Eladó felé történt továbbítását.
A fizetési tranzakció sikerességéről a fizetési szolgáltató (bank, PayPal) külön értesítést küldhet.
Megrendeléssel kapcsolatos adatmódosítás lehetőségei
Amennyiben a miszteringer webáruházban leadott megrendelésedet módosítani szeretnéd, azt az ügyfélszolgálatunkon keresztül tudod megtenni, addig, amíg a rendelésed „Feldolgozásra vár„ státuszban van, amit a fiókod, rendeléseim menüpont alatt tudsz ellenőrizni. Küld el modosítási kérdésedet, problémádat e-mailben a penztar@miszeringer.hu címre, vagy hívd hétköznap 8.30-és 14h között telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 30 746 5060-as telefonszámon, ahol munkatársunk készséggel áll rendelkezésedre.
Segítség, elakadtam!
Küld el kérdésedet, problémádat e-mailben az ugyfelszolgalat@miszteringer.hu címre, vagy hívd hétköznap 8.30-és 14h között telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 30 746 5060-ás telefonszámon, ahol munkatársaunk készséggel áll rendelkezésedre.
Bővebb információ: az ÁSZF vonatkozó pontjában található.
Köszönjük, hogy magyar terméket vásároltál!